0700 11560

Общи условия

Настоящите "Общи условия" уреждат взаимоотношенията между POPOLO.BG. (наричан по-долу ПРОДАВАЧ) от една страна и потребителите(КЛИЕНТИТЕ) на електронни (интернет) страници и услуги, намиращи се на домейн popolo.bg (наричан за краткост сайт). Тези условия обвързват всички потребители, които с маркирането на всеки един обект, линк или бутон, разположени на страниците на popolo.bg (с изключение на линка към настоящите "Общи условия") се съгласяват, изцяло приемат и се задължават да спазват тези "Общи условия".
 

РЕГИСТРАЦИЯ

Можете да поръчате от popolo.bg като гост или като регистриран потребител.

За да се регистрирате трябва да изберете уникално потребителско име или и-мейл адрес и парола, както и да посочите адрес за доставка, име и фамилия, e-mail, телефон за връзка, при което Вашите данни ще бъдат запаметени в нашата система. След успешна регистрация и съхраняване на Вашите данни в системата, при всяка нова поръчка Вие ще имате възможност да промените адреса за доставка и личните си данни, както и да посочите Ваш представител, който да приеме поръчката – ако това е необходимо. При маркиране на полето "Съгласен съм с "Общите условия"”, Вие правите електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което потвърждавате че сте запознат  и приемате настоящите условия.
 

ПОРЪЧКА

Можете да поръчате от popolo.bg 24ч. в денонощието, включително в събота и неделя и официални празници. Всички поръчки направени до 16.30ч. се обработват и изпращат във същият ден. Всички поръчки направени след 16.30ч. се обработват и изпращат на следващият работен ден. При финализиране на Вашата поръчка имате възможност да прегледате продуктите, които сте избрали както и информацията за доставка и връзка с Вас – и при нужда да направите корекции. Ще бъдете уведомени чрез имейл за получаването, потвърждаването и изпращането на Вашата поръчка. Потвърждаването на всяка ПОРЪЧКА става чрез имейл, с което поръчката се счита за активна и постъпила за обработка. В случай, че има проблем с наличностите по Вашата поръчка Наш оператор ще се свърже с Вас за уточнение. Във всеки един момент можете да проверявате статуса на Вашата поръчка във Вашият профил в popolo.bg.
 

ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА

Крайната дължима сума представлява сбор от всички отделни продукти които сте поръчали, плюс цената за доставка, която е 4.00 лв.за всички населени места за поръчки до 50.00 лв. За поръчки над 50.00 лв. Вашата доставка е безплатна.
 

ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНИ СТОКИ

Поръчките се доставят до 2 ( два) работни дни от момента на потвърждаването им (забавяне до 4 (четири) работни дни може да има за отдалечени населени места). Popolo.bg  ползва услугите  на "Еконт".
 

ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Възможни проблеми при осъществяване на поръчката:

МЕТОДИ ЗА ПЛАЩАНЕ

 

ОТКАЗ НА ПОРЪЧКА

 

РЕКЛАМАЦИЯ

Онлайн магазин POPOLO не осигурява директна замяна на предлаганите артикули. 


Рекламация на стока може да се направи в случаите,когато:

- стоката има фабричен дефект
- стоката не отговаря на обявеният размер
- изпратен е грешен артикул
 

в тези случаи е необходимо да се свържете с нас на office@popolo.bg или на 0700 11560 и да заявите, че желаете връщане на стоката. Връщането трябва да се извърши до офис на куриерска фирма "Еконт" (наш служител ще Ви информира за точният адрес), и то е за сметка на клиента. След получаването и констатирането на дефекта или несъответствието, в срок от 14 (четиринадесет) работни дни, считано от датата на получаване на върнатата стока, ще Ви бъде изплатена сумата. В тези случаи Popolo.bg ще възстанови транспортния разход по връщане на стоката в размер на 4,00 лв.
 

• Артикули от раздел "БЕЛЬО" (като чорапогащници, бикини, боксери, танги, слип, боди и комплекти включващи такива) и "БАНСКИ КОСТЮМИ" не подлежат на връщане. Изключение правят случаите, в които е получен грешен или дефектен продукт.

• Артикули от раздел "КОЗМЕТИКА" не подлежат на връщане. 

 

 ПРОЦЕДУРА ПРИ ВРЪЩАНЕ НА СТОКА

Тъй като не предлагаме опцията "ПРЕГЛЕД И ТЕСТ" на изпращаните от нас пратки, ако желаете да върнете стока е необходимо да направите следното:
 

Свържете се с нас на посочените телефони или чрез имейл на office@popolo.bg или на 0700 11560, за да ни уведомите, че искате да върнете поръчани от Вас артикули.

Наш представител ще Ви посочи адрес, на който да ги изпратите. 

След като ги получим, ние ще се свържем с Вас на посочения от Вас телефон за да уточните по какъв начин да Ви бъде възстановена сумата. Вариантите са следните:

- По Ваша банкова сметка

- Наложен платеж по Еконт

- Кредит в системата на POPOLO, който може да бъде използван при следващи поръчки.

 

получаване на върнатите от Вас артикули.

 

Върнати пратки с наложен платеж без съгласието на Popolo.bg,няма да бъдат приемани.

 

Върнати пратки и наложени платежи, изпратени с куриеска фирма, различна от "Еконт" АД, влизат в нарушение на Общите условия на ПОПОЛО.БГ и няма да бъдат приемани!

 

СПОРОВЕ И ЖАЛБИ

За всякакви въпроси,неуредени в тези Общи Условия и допълнителни питания,може да се свържете с нас на посочените телефон и e-mail за връзка.

 

*Този сайт е собственост на "Koutas limited" LTD  Hong Kong  2134215