0877919585

Общи условия

Настоящите "Общи условия" уреждат взаимоотношенията между POPOLO.BG. (наричан по-долу ПРОДАВАЧ) от една страна и потребителите(КЛИЕНТИТЕ) на електронни (интернет) страници и услуги, намиращи се на домейн popolo.bg (наричан за краткост сайт). Тези условия обвързват всички потребители, които с маркирането на всеки един обект, линк или бутон, разположени на страниците на popolo.bg (с изключение на линка към настоящите "Общи условия") се съгласяват, изцяло приемат и се задължават да спазват тези "Общи условия".
 

РЕГИСТРАЦИЯ

Можете да поръчате от popolo.bg като гост или като регистриран потребител.

За да се регистрирате трябва да изберете уникално потребителско име или и-мейл адрес и парола, както и да посочите адрес за доставка, име и фамилия, e-mail, телефон за връзка, при което Вашите данни ще бъдат запаметени в нашата система. След успешна регистрация и съхраняване на Вашите данни в системата, при всяка нова поръчка Вие ще имате възможност да промените адреса за доставка и личните си данни, както и да посочите Ваш представител, който да приеме поръчката – ако това е необходимо. При маркиране на полето "Съгласен съм с "Общите условия"”, Вие правите електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което потвърждавате че сте запознат  и приемате настоящите условия.
 

ПОРЪЧКА

Можете да поръчате от popolo.bg 24ч. в денонощието, включително в събота и неделя и официални празници. Всички поръчки направени до 15.30ч. се обработват и изпращат в същият ден. Всички поръчки направени след 15.30ч. се обработват и изпращат на следващият работен ден. При финализиране на Вашата поръчка имате възможност да прегледате продуктите, които сте избрали, както и информацията за доставка и връзка с Вас – и при нужда да направите корекции. Ще бъдете уведомени чрез имейл за получаването, потвърждаването и изпращането на Вашата поръчка. Потвърждаването на всяка ПОРЪЧКА става чрез имейл, с което поръчката се счита за активна и постъпила за обработка. В случай, че има проблем с наличностите по Вашата поръчка, наш оператор ще се свърже с Вас за уточнение. Във всеки един момент можете да проверявате статуса на Вашата поръчка във Вашия профил в popolo.bg.
 

ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА

Крайната дължима сума представлява сбор от всички отделни продукти, които сте поръчали, плюс цената за доставката, която е 6.50 лв.до офис на Еконт или 8.50 лв.до адрес за всички населени места.
 

ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНИ СТОКИ

Поръчките се доставят до 2 ( два) работни дни от момента на потвърждаването им (забавяне до 4 (четири) работни дни може да има за отдалечени населени места). Popolo.bg  ползва услугите на куриерски фирми "Еконт".
 

ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Възможни проблеми при осъществяване на поръчката:

МЕТОДИ ЗА ПЛАЩАНЕ

  Според разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП, потребителят има право да върне закупената от него стока. Клиентите на онлайн магазин POPOLO имат право да върнат закупената стока в рамките на 30 работни дни от датата на закупуването й. За целта предметът на сделката трябва да бъде в оригинална опаковка, със запазени оригинални етикети, без никакви следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката.  

РЕКЛАМАЦИЯ

Онлайн магазин POPOLO не осигурява директна замяна на предлаганите артикули. 


Рекламация на стока може да се направи в случаите,когато:

- стоката има фабричен дефект
- стоката не отговаря на обявеният размер
- изпратен е грешен артикул
 

В тези случаи е необходимо да се свържете с нас на office@popolo.bg или на 0877919585 и да заявите, че желаете връщане на стоката. Връщането трябва да се извърши до офис на куриерска фирма "Еконт" (наш служител ще Ви информира за точният адрес), и то е за сметка на клиента. След получаването и констатирането на дефекта или несъответствието, в срок от 14  работни дни, считано от датата на получаване на върнатата стока, ще Ви бъде изплатена сумата. В тези случаи Popolo.bg ще възстанови транспортния разход по връщане на стоката.
 


ПРОЦЕДУРА ПРИ ВРЪЩАНЕ НА СТОКА
 

Направили сте поръчка, но искате да я върнете или само част от нея?
Може да го направите много лесно!

Според разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП, потребителят има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 работни дни от датата на закупуването й. 

Отидете на началната страница на POPOLO, изберете секция Връщане на стока и попълнете формуляра за връщане.

* Цената за връщане на поръчка е на стойност 6,50 лв. за всеки един генериран формуляр и се осъществява чрез куриерска фирма Еконт.

* Вие избирате начина на връщане на сумата:
- Наложен платеж по Еконт;
- Кредит в системата на POPOLO, който може да бъде използван при следващи поръчки (давност 1 месец, считано от датата на получаване на върнатите от Вас артикули);

* Пратката трябва да бъде изпратена с НП: 0,00 лв.
* Пратката трябва да бъде изпратена от Ваше име и за Ваша сметка. След получаването на върнатата стока и установяването, че същата е неизползвана, със запазени оригинални етикети и е в добър търговски вид, в срок от 14  работни дни, считано от датата на получаване на върнатата стока, ще Ви бъде изплатена дължимата сума.


* Възстановяването се осъществява в рамките на 14 работни дни, считано от датата на получаване на върнатите от Вас артикули.

Върнати пратки с наложен платеж без съгласието на Popolo.bg, няма да бъдат приемани.
 

Върнати пратки и наложени платежи, изпратени с куриеска фирма, различна от "Еконт" АД, влизат в нарушение на Общите условия на ПОПОЛО.БГ и няма да бъдат приемани!

При възникнали допълнителни въпроси, свържете се с наш служител на имейл на office@popolo.bg или на 0877919585.

 

СПОРОВЕ И ЖАЛБИ

За всякакви въпроси,неуредени в тези Общи Условия и допълнителни питания,може да се свържете с нас на посочените телефон и e-mail за връзка.