Настоящите "Общи условия" уреждат взаимоотношенията между POPOLO.BG. (наричан по-долу ПРОДАВАЧ) от една страна и потребителите(КЛИЕНТИТЕ) на електронни (интернет) страници и услуги, намиращи се на домейн popolo.bg (наричан за краткост сайт). Тези условия обвързват всички потребители, които с маркирането на всеки един обект, линк или бутон, разположени на страниците на popolo.bg (с изключение на линка към настоящите "Общи условия") се съгласяват, изцяло приемат и се задължават да спазват тези "Общи условия".
РЕГИСТРАЦИЯ
Можете да поръчате от popolo.bg като гост или като регистриран потребител.
За да се регистрирате трябва да изберете уникално потребителско име или и-мейл адрес и парола, както и да посочите адрес за доставка, име и фамилия, e-mail, телефон за връзка, при което Вашите данни ще бъдат запаметени в нашата система. След успешна регистрация и съхраняване на Вашите данни в системата, при всяка нова поръчка Вие ще имате възможност да промените адреса за доставка и личните си данни, както и да посочите Ваш представител, който да приеме поръчката – ако това е необходимо. При маркиране на полето "Съгласен съм с "Общите условия"”, Вие правите електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което потвърждавате че сте запознат и приемате настоящите условия.
ПОРЪЧКА
Можете да поръчате от popolo.bg 24ч. в денонощието, включително в събота и неделя и официални празници. Всички поръчки направени до 15.30ч. се обработват и изпращат в същият ден. Всички поръчки направени след 15.30ч. се обработват и изпращат на следващият работен ден. При финализиране на Вашата поръчка имате възможност да прегледате продуктите, които сте избрали, както и информацията за доставка и връзка с Вас – и при нужда да направите корекции. Ще бъдете уведомени чрез имейл за получаването, потвърждаването и изпращането на Вашата поръчка. Потвърждаването на всяка ПОРЪЧКА става чрез имейл, с което поръчката се счита за активна и постъпила за обработка. В случай, че има проблем с наличностите по Вашата поръчка, наш оператор ще се свърже с Вас за уточнение. Във всеки един момент можете да проверявате статуса на Вашата поръчка във Вашия профил в popolo.bg.
ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА
Крайната дължима сума представлява сбор от всички отделни продукти, които сте поръчали, плюс цената за доставката, която е 6.50 лв.до офис на Еконт или 8.50 лв.до адрес за всички населени места.
ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНИ СТОКИ
Поръчките се доставят до 2 ( два) работни дни от момента на потвърждаването им (забавяне до 4 (четири) работни дни може да има за отдалечени населени места). Popolo.bg ползва услугите на куриерски фирми "Еконт".
ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА
Възможни проблеми при осъществяване на поръчката:
- Един или повече от поръчаните артикули не е наличен: при такива обстоятелства представител на popolo.bg ще се свърже с Вас във възможно най-кратки срокове.
- Адресът за доставка/плащане е непълен или погрешен
- Погрешен телефон за връзка с клиента
МЕТОДИ ЗА ПЛАЩАНЕ
- Наложен платеж (при получаване на стокaта) – плащате цялата дължима сума на куриера при получаване на поръчката;
- Плащане с paypal (това е плащане с банкова карта, за което се изисква да имате създаден профил в системата на paypal);
Според разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП, потребителят има право да върне закупената от него стока. Клиентите на онлайн магазин
POPOLO имат право да върнат закупената стока в рамките на 30 работни дни от датата на закупуването й. За целта предметът на сделката трябва да бъде в оригинална опаковка, със запазени оригинални етикети, без никакви следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката.
- Разходите по транспорт и доставка на отказаните продукти са за сметка на клиента.
РЕКЛАМАЦИЯ
Онлайн магазин POPOLO не осигурява директна замяна на предлаганите артикули.
Рекламация на стока може да се направи в случаите,когато:
- стоката има фабричен дефект
- стоката не отговаря на обявеният размер
- изпратен е грешен артикул
В тези случаи е необходимо да се свържете с нас на office@popolo.bg или на 0877919585 и да заявите, че желаете връщане на стоката. Връщането трябва да се извърши до офис на куриерска фирма "Еконт" (наш служител ще Ви информира за точният адрес), и то е за сметка на клиента. След получаването и констатирането на дефекта или несъответствието, в срок от 14 работни дни, считано от датата на получаване на върнатата стока, ще Ви бъде изплатена сумата. В тези случаи Popolo.bg ще възстанови транспортния разход по връщане на стоката.
ПРОЦЕДУРА ПРИ ВРЪЩАНЕ НА СТОКА
Направили сте поръчка, но искате да я върнете или само част от нея?
Може да го направите много лесно!
Според разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП, потребителят има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 работни дни от датата на закупуването й.
Отидете на началната страница на POPOLO, изберете секция Връщане на стока и попълнете формуляра за връщане.
* Цената за връщане на поръчка е на стойност 6,50 лв. за всеки един генериран формуляр и се осъществява чрез куриерска фирма Еконт.
* Вие избирате начина на връщане на сумата:
- Наложен платеж по Еконт;
- Кредит в системата на POPOLO, който може да бъде използван при следващи поръчки (давност 1 месец, считано от датата на получаване на върнатите от Вас артикули);
* Пратката трябва да бъде изпратена с НП: 0,00 лв.
* Пратката трябва да бъде изпратена от Ваше име и за Ваша сметка. След получаването на върнатата стока и установяването, че същата е неизползвана, със запазени оригинални етикети и е в добър търговски вид, в срок от 14 работни дни, считано от датата на получаване на върнатата стока, ще Ви бъде изплатена дължимата сума.
* Възстановяването се осъществява в рамките на 14 работни дни, считано от датата на получаване на върнатите от Вас артикули.
Върнати пратки с наложен платеж без съгласието на Popolo.bg, няма да бъдат приемани.
Върнати пратки и наложени платежи, изпратени с куриеска фирма, различна от "Еконт" АД, влизат в нарушение на Общите условия на ПОПОЛО.БГ и няма да бъдат приемани!
При възникнали допълнителни въпроси, свържете се с наш служител на имейл на office@popolo.bg или на 0877919585.
СПОРОВЕ И ЖАЛБИ
За всякакви въпроси,неуредени в тези Общи Условия и допълнителни питания,може да се свържете с нас на посочените телефон и e-mail за връзка.