0700 11560

Общи условия

Настоящите "Общи условия" уреждат взаимоотношенията между POPOLO.BG. (наричан по-долу ПРОДАВАЧ) от една страна и потребителите(КЛИЕНТИТЕ) на електронни (интернет) страници и услуги, намиращи се на домейн popolo.bg (наричан за краткост сайт). Тези условия обвързват всички потребители, които с маркирането на всеки един обект, линк или бутон, разположени на страниците на popolo.bg (с изключение на линка към настоящите "Общи условия") се съгласяват, изцяло приемат и се задължават да спазват тези "Общи условия".
 

РЕГИСТРАЦИЯ

Можете да поръчате от popolo.bg като гост или като регистриран потребител.

За да се регистрирате трябва да изберете уникално потребителско име или и-мейл адрес и парола, както и да посочите адрес за доставка, име и фамилия, e-mail, телефон за връзка, при което Вашите данни ще бъдат запаметени в нашата система. След успешна регистрация и съхраняване на Вашите данни в системата, при всяка нова поръчка Вие ще имате възможност да промените адреса за доставка и личните си данни, както и да посочите Ваш представител, който да приеме поръчката – ако това е необходимо. При маркиране на полето "Съгласен съм с "Общите условия"”, Вие правите електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което потвърждавате че сте запознат  и приемате настоящите условия.
 

ПОРЪЧКА

Можете да поръчате от popolo.bg 24ч. в денонощието, включително в събота и неделя и официални празници. Всички поръчки направени до 16.30ч. се обработват и изпращат във същият ден. Всички поръчки направени след 16.30ч. се обработват и изпращат на следващият работен ден. При финализиране на Вашата поръчка имате възможност да прегледате продуктите, които сте избрали както и информацията за доставка и връзка с Вас – и при нужда да направите корекции. Ще бъдете уведомени чрез имейл за получаването, потвърждаването и изпращането на Вашата поръчка. Потвърждаването на всяка ПОРЪЧКА става чрез имейл, с което поръчката се счита за активна и постъпила за обработка. В случай, че има проблем с наличностите по Вашата поръчка Наш оператор ще се свърже с Вас за уточнение. Във всеки един момент можете да проверявате статуса на Вашата поръчка във Вашият профил в popolo.bg.
 

ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА

Крайната дължима сума представлява сбор от всички отделни продукти които сте поръчали, плюс цената за доставка,която е 4.00 лв.за всички населени места за поръчки до 50.00 лв. За поръчки над 50.00 лв. Вашата доставка е безплатна.
 

ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНИ СТОКИ

Поръчките се доставят до 2 ( два) работни дни от момента на потвърждаването им(забавяне до 4 (четири ) работни дни може да има за отдалечени населени места). Popolo.bg  ползва услугите  на "Спиди"АД.
 

ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Възможни проблеми при осъществяване на поръчката:

МЕТОДИ ЗА ПЛАЩАНЕ

 

ОТКАЗ НА ПОРЪЧКА

 

РЕКЛАМАЦИЯ

Рекламация на стока може да се направи в случаите,когато:

- стоката има фабричен дефект

- стоката не отговаря на обявеният размер 

- изпратен е грешен артикул

в тези случаи е необходимо да се свържете с нас на office@popolo.bg или на 0700 11560 и да заявите,че желаете връщане на стоката. Връщането трябва да се извърши до офис на куриерска фирма "Спиди"АД(наш служител ще Ви информира за точният адрес),и то е за сметка на клиента.След получаването и констатирането на дефекта или несъответствието,в срок от 14 (четиринадесет) работни дни, считано от датата на получаване на върнатата стока, ще Ви бъде изплатена сумата. В тези случаи транспорта е за сметка на Popolo.bg.

•Артикули от раздел "БЕЛЬО" (като чорапогащници, бикини, боксери, танги, слип, боди и комплекти включващи такива) и Бански костюми не подлежат на връщане. Изключение правят случаите, в които е получен грешен или дефектен продукт.

•Артикули от раздел "КОЗМЕТИКА" не подлежат на връщане. 

 

 ПРОЦЕДУРА ПРИ ВРЪЩАНЕ НА СТОКА

- Свържете се с нас на посочените телефони или чрез имейл на office@popolo.bg или на 0700 11560, за да ни уведомите, че искате да върнете поръчани от Вас артикули.

- Наш представител ще Ви посочи адрес, на който да ги изпратите. 

- След като ги получим, ние ще се свържем с Вас на посочения от Вас телефон за да уточните по какъв начин да Ви бъде възстановена сумата. Вариантите са следните:

- По Ваша банкова сметка

- Наложен платеж по Спиди или Еконт

 

получаване на върнатите от Вас артикули.

 

Върнати пратки с наложен платеж без съгласието на Popolo.bg,няма да бъдат приемани.

 

Върнати пратки и наложени платежи, изпратени с куриеска фирма, различна от "СПИДИ" АД, влизат в нарушение на Общите условия на ПОПОЛО.БГ и няма да бъдат приемани!

 

СПОРОВЕ И ЖАЛБИ

За всякакви въпроси,неуредени в тези Общи Условия и допълнителни питания,може да се свържете с нас на посочените телефон и e-mail за връзка.

 

*Този сайт е собственост на "Koutas limited" LTD  Hong Kong  2134215